Paginacija
-
-
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije
-
Sven Šams Cilj rada je analizirati digitalne marketinške aktivnosti turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, te analizirati utjecaj digitalnog marketinga na odabir turističke destinacije. Razvoj turizma prati razne oblike tehnologija te je stoga potrebno na što bolji način implementirati i digitalne marketinške aktivnosti spomenutog sektora. Analizom digitalnih kanala i oglašavanja može se detaljno analizirati koliko i na koji su način su doprinijeli ukupnom oglašavanju neke...
-
-
Advent u Zagrebu - manifestacija u funkciji razvoja i promocije destinacije
-
Vlatka Vužić Turizam je najvažnija grana gospodarstva Hrvatske i pokretač razvoja brojnih njenih regija. Masovni turizam potisnut je razvojem brojnih selektivnih oblika turizma od kojih je jedan od najpopularnijih „city break“ turizam. „Travel Industry Dictionary“ ovaj vid turizma definira kao kratki odmor u urbanim destinacijama koji uključuje smještaj i prijevoz (Travel Industry Dictionary, 2017.) Taj pojam može obuhvatiti najširi spektar ostalih oblika turizma koje destinacija razvija, a...
-
-
An analysis of Hillary Clinton‘s 2016 Presidential campaign
-
Paola Lončar At age fourteen, Hillary Clinton thought it would be thrilling to become an astronaut, so she sent an application to NASA. The reply was a flat out rejection: the space program did not take women. It was a critical moment for the young girl, one that made her realize the world she lived in needed changing and that she had to try to make those changes happen. Clinton‘s life has been a thrilling series of firsts: the First Lady of the US, the US Senator and Secretary of State which led her...
-
-
Analiza govora mržnje i primjene zakonskih odredbi na odabranim primjerima u hrvatskim javnim medijima
-
Jasminka Puljić Ovim radom pokušalo se ukazati na uvelike prisutan govor mržnje u hrvatskom javnom prostoru i u retorici osoba koje predstavljaju i zastupaju javne interese. Posebice se detaljno istražila zakonska regulativa koja se odnosi na definiciju samog govora mržnje i primjenu zakonskih odredbi. U cilju razumijevanja temeljnih pitanja što govor mržnje predstavlja prikazani su povijesni detalji nastanka govora mržnje i njegove posljedice kroz niz odabranih studija slučajeva.
U svojoj suštini...
-
-
Analiza javnog nastupa Stjepana Radića
-
Brigitte Berulec Tema ovog završnog rada je Analiza javnog nastupa Stjepana Radića. Rad se prema sadržaju može podijeliti na dva osnovna dijela. U prvom dijelu izložit ću biografiju Stjepana Radića, odnosno njegovo djetinjstvo, mladost i školovanje, zatim njegovo političko djelovanje, pa sve do tragičnog atentata u Beogradu. Prvi dio rada bavi se i temeljnim odrednicama Radićevog viđenja života, političkih misli i dijela. U tom dijelu saznajemo kakvo je Radićevo viđenje društva i države,...
-
-
Analiza javnog nastupa Tihomira Oreškovića
-
Barbara Galović Točno dvije stotine šezdeset i četiri dana Tihomir Orešković obnašao je dužnost predsjednika trinaeste po redu Vlade Republike Hrvatske. U radu su analizirani neki od najvažnijih javnih nastupa koji su obilježili njegov mandat. Budući da nikada do tada nije obnašao niti jednu političku dužnost, bilo mu je teško menadžersku poziciju zamijeniti najmoćnijom pozicijom u državi, što se odrazilo i na javne nastupe. Analizi se pristupa s verbalne, govorne, neverbalne i tehničke...
-
-
Analiza komunikacije Vlade Zorana Milanovića u 2015. – iz perspektive medija
-
Maro Alavanja Sva relevantna literatura navodi kako su najčešći politički akteri u razvijenim demokratskim društvima podijeljeni u tri skupine: političke organizacije, medije i građane. Uzimajući u obzir kako istraživanje političke komunikacije, točnije komunikacije neke vlasti prema medijima u Hrvatskoj nije istraženo na adekvatan način, ovaj rad analizira komunikaciju i otvorenost za suradnju Vlade Zorana Milanovića u 2015. iz perspektive jednog od navedenih političkih aktera - medija....
-
-
Analiza komunikacijskih aktivnosti i izvještavanja o kampanji ,,Hrvatska 365“ u hrvatskim medijima
-
Martina Španjol Turizam je jedan od najvažnijih pokretača razvoja gospodarstva u Hrvatskoj. Hrvatska ima dugu tradiciju bavljenja turizmom, koja seže još od sredine 19. stoljeća kada ,,raste interes za odmaranjem u primorskim mjestima koja svoju popularnost zasnivaju na zdravstvenim svojstvima morske vode“. (Petrić, 2006:11) Iz godine u godinu Hrvatska bilježi stalan rast broja noćenja i dolazaka, a prema podacima Ministarstva turizma u 2016. godini u Hrvatskoj je ostvareno 16,3 milijuna dolazaka...
-
-
Analiza krizne komunikacije u kriznoj situaciji Volkswagen grupe
-
Patricia Žigulić Krizno komuniciranje važan je segment svakog organizacijskog poslovanja. Kao događaj na koji se često ne može utjecati i koji može ugroziti poslovanje pa čak imati i ljudske žrtve, kriza je nešto na što se organizacija mora unaprijed pripremiti. Važno je znati kako reagirati u kojoj kriznoj situaciji, čemu uvelike pomaže dobro osmišljen i pripremljen plan za upravljanje krizom. Tijekom krize bitno je ciljanu javnost pravovremeno i redovito obavještavati o tome što se dogodilo,...
-
-
Analiza kulture govora Milana Bandića
-
Dario Stajčić U ovom se radu govori o komunikacijskim vještinama zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića te na koji način komunicira s medijima i javnostima. Njegove retoričke sposobnosti su izrazito kvalitetne s jasnim političkim porukama, te zanimljivim i prepoznatljivim govornim stilom. Miješanjem raznih dijalekata, Bandić se pokušava približiti raznim slojevima biračkoga tijela, a kroz političku karijeru fokusiran je na „malog čovjeka“. Primjerima stručnjaka (i savjetima) ukazat...
-
-
Analiza mogućnosti razvoja manifestacijskog turizma u Republici Hrvatskoj
-
Karmela Lenić Poznato je da je nužno obogatiti turističku ponudu svakog turističkog odredišta s ciljem stvaranja dugoročne uspješnosti, a koliko kulturni turizam, odnosno njegov podoblik, manifestacijsku turizam može pridonijeti razvoju turizma na određenom području, odnosno privlačenju novih turista nije poznato. Poseban naglasak se može staviti na ovaj oblik turizma budući da je tijekom 2020. godine te utjecaja mjera u borbi protiv COVID-19 manifestacijski turizam zapravo jedna od vrsta...
-
-
Analiza sadržaja na interaktivnim online medijima
-
Blanka Tomašić Ovaj diplomski rad bavi se prikazom subjekata bankarske industrije – šest banaka u Hrvatskoj: HAAB, RBA, PBZ, ZABA, ERSTE i SG-SB kroz analizu sadržaja njihova pojavljivanja/zastupljenosti u interaktivnim online medijima i na društvenim mrežama – Facebooku, Twitteru, internetskim forumima i internetskim portalima – u rujnu 2015. godine. Za razdoblje analize medijskog sadržaja odabran je rujan 2015. s obzirom na to da se radi o najnovijim dostupnim podacima u početku izrade rada i...
Paginacija