Šams, S. (2018). Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001
Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001
Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001
Šams, S. (2018). 'Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001
Šams S. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001
S. Šams, "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001