specijalistički diplomski stručni
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije

Sven Šams (2018)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Šams, S. (2018). Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, S. (2018). 'Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams S. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

S. Šams, "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001