Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431