specijalistički diplomski stručni
Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown

Sara Ursić (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431