prikaz prve stranice dokumenta Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište

Kolar, Alen
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Kolar, A. (2018). Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

Kolar, Alen. "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

Kolar, Alen. "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

Kolar, A. (2018). 'Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

Kolar A. Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

A. Kolar, "Korporativna komunikacija kompanije Ikea prije i nakon ulaska na hrvatsko tržište", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:602171

Please login to the repository to save this object to your list.