Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca

Matea Prce (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document

Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 22 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Islandora Bookmark - Please login to use this feature