prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca

Prce, Matea (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations

Cite this document

Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 05 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 August 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Islandora Bookmark - Please login to use this feature