master's thesis
Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca

Matea Prce (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 18 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760