Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca

Matea Prce (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document

Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760

M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760