Prce, M. (2017). Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760
Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760
Prce, Matea. "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760
Prce, M. (2017). 'Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 29.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760
Prce M. Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 29.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760
M. Prce, "Utjecaj organizacijske kulture trgovačkih lanaca na oblikovanje imidža i reputacije kod kupaca", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:100760