Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 31 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2023 January 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431