Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown

Sara Ursić (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document

Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 18 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Islandora Bookmark - Please login to use this feature