prikaz prve stranice dokumenta Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown

Ursić, Sara
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431

Please login to the repository to save this object to your list.