Ratko, N. (2016). Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, N. (2016). 'Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko N. Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2016 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
N. Ratko, "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765