master's thesis
Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.

Marina Šimun (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Šimun, M. (2017). Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, M. (2017). 'Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 17 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun M. Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

M. Šimun, "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891