Šimun, M. (2017). Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891
Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891
Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891
Šimun, M. (2017). 'Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891
Šimun M. Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891
M. Šimun, "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891