specijalistički diplomski stručni
Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.

Marina Šimun (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Šimun, M. (2017). Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, M. (2017). 'Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun M. Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

M. Šimun, "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891