master's thesis
Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima

Antonio Blažević (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Blažević, A. (2017). Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 17 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević A. Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

A. Blažević, "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247