prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima

Blažević, Antonio
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Blažević, A. (2017). Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević A. Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

A. Blažević, "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.