Blažević, A. (2017). Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247
Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247
Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247
Blažević, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247
Blažević A. Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247
A. Blažević, "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247