specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima

Antonio Blažević (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Blažević, A. (2017). Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, Antonio. "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević, A. (2017). 'Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

Blažević A. Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247

A. Blažević, "Uloga društvenih mreža u upravljanju odnosima s klijentima u malim i srednje velikim poduzećima", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:418247