Škrlec, T. (2016). Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, T. (2016). 'Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 26 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec T. Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2016 [cited 2021 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
T. Škrlec, "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872