specijalistički diplomski stručni
Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama
Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.

Tea Škrlec (2016)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Škrlec, T. (2016). Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872

Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872

Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872

Škrlec, T. (2016). 'Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872

Škrlec T. Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872

T. Škrlec, "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872