Škrlec, T. (2016). Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, Tea. "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec, T. (2016). 'Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
Škrlec T. Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2016 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872
T. Škrlec, "Uloga i značaj društvenih mreža u političkim kampanjama : Predsjednički izbori u hrvatskoj 2015.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:675872