prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije

Ćosić, Emma
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Ćosić, E. (2024). Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, E. (2024). 'Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić E. Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

E. Ćosić, "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Please login to the repository to save this object to your list.