Ćosić, E. (2024). Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, E. (2024). 'Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić E. Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
E. Ćosić, "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477