prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije

Ćosić, Emma
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Ćosić, E. (2024). Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić, E. (2024). 'Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Ćosić E. Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

E. Ćosić, "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.