Ćosić, E. (2024). Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, Emma. "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić, E. (2024). 'Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
Ćosić E. Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2024 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477
E. Ćosić, "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:678477