Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije

Sarah Monika Kišberi (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document

Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 28 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 January 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Islandora Bookmark - Please login to use this feature