Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624