Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624
S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624