prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije

Kišberi, Sarah Monika
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Kišberi, S. M. (2017). Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, Sarah Monika. "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi, S. M. (2017). 'Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Kišberi SM. Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

S. M. Kišberi, "Društvene mreže kao neizbježan alat komunikacije unutar glazbene industrije", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:014624

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.