Radišić, K. (2020). Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, Krešimir. "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, Krešimir. "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, K. (2020). 'Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić K. Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
K. Radišić, "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747