Radišić, K. (2020). Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, Krešimir. "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, Krešimir. "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić, K. (2020). 'Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
Radišić K. Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747
K. Radišić, "Integracija marketinških elemenata u kampanje odnosa s javnošću na primjeru vanjskog oglašavanja", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739747