prikaz prve stranice dokumenta Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda

Šalić, Karla
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Šalić, K. (2020). Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

Šalić, Karla. "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

Šalić, Karla. "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

Šalić, K. (2020). 'Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

Šalić K. Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

K. Šalić, "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312

Please login to the repository to save this object to your list.