Šalić, K. (2020). Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312
Šalić, Karla. "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312
Šalić, Karla. "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312
Šalić, K. (2020). 'Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312
Šalić K. Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312
K. Šalić, "Preferencija potrošačkih preporuka u odnosu na tradicionalne i digitalne oglase pri kupnji luksuznih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:598312