Karlić, I. (2022). Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388
Karlić, Ivana. "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388
Karlić, Ivana. "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388
Karlić, I. (2022). 'Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388
Karlić I. Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2022 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388
I. Karlić, "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388