prikaz prve stranice dokumenta Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu
Glamping kao novitet u turističkoj ponudi

Karlić, Ivana
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Karlić, I. (2022). Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

Karlić, Ivana. "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

Karlić, Ivana. "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

Karlić, I. (2022). 'Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

Karlić I. Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

I. Karlić, "Važnost i uloga komunikacije proizvoda u turizmu : Glamping kao novitet u turističkoj ponudi", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:021388

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.