Radelić, I. (2020). Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, I. (2020). 'Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić I. Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
I. Radelić, "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530