prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda

Radelić, Ivan
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Radelić, I. (2020). Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

Radelić, I. (2020). 'Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

Radelić I. Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

I. Radelić, "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530

Please login to the repository to save this object to your list.