Radelić, I. (2020). Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, Ivan. "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić, I. (2020). 'Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
Radelić I. Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530
I. Radelić, "Uloga komunikacije na društvenim mrežama u pozicioniranju glazbenog brenda", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:243530