Fuker, H. (2019). Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, Helena. "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, Helena. "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, H. (2019). 'Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker H. Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2019 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
H. Fuker, "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744