Fuker, H. (2019). Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, Helena. "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, Helena. "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker, H. (2019). 'Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
Fuker H. Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744
H. Fuker, "Uloga agencija za tržišno komuniciranje u unaprjeđenju strateške komunikacije organizacija", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:380744