prikaz prve stranice dokumenta Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću

Uzelac, Sanja
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Uzelac, S. (2019). Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

Uzelac, Sanja. "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

Uzelac, Sanja. "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

Uzelac, S. (2019). 'Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

Uzelac S. Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

S. Uzelac, "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385

Please login to the repository to save this object to your list.