Uzelac, S. (2019). Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385
Uzelac, Sanja. "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385
Uzelac, Sanja. "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385
Uzelac, S. (2019). 'Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385
Uzelac S. Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385
S. Uzelac, "Uloga kreatora javnoga mišljenja u digitalnim odnosima s javnošću", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:374385