Džolić, M. (2017). Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787
Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787
Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787
Džolić, M. (2017). 'Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787
Džolić M. Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787
M. Džolić, "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787