prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru

Džolić, Marijana
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Džolić, M. (2017). Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, M. (2017). 'Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić M. Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

M. Džolić, "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.