završni rad
Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru

Marijana Džolić (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Džolić, M. (2017). Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, M. (2017). 'Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić M. Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

M. Džolić, "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787