Krnić, H. (2020). Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, H. (2020). 'Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić H. Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
H. Krnić, "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356