prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena
Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“

Krnić, Hana
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Management and Marketing

Cite this document

Krnić, H. (2020). Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, H. (2020). 'Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić H. Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

H. Krnić, "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Please login to the repository to save this object to your list.