prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena
Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“

Krnić, Hana
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Krnić, H. (2020). Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić, H. (2020). 'Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Krnić H. Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

H. Krnić, "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.