Krnić, H. (2020). Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, Hana. "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić, H. (2020). 'Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
Krnić H. Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“ [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2020 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356
H. Krnić, "Uloga društvenih mreža u promjeni percepcije ljepote kod žena : Primjer: kampanja Dove „Skica stvarne ljepote“", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:890356