prikaz prve stranice dokumenta Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji

Pavlinović, Uršula
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Pavlinović, U. (2019). Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

Pavlinović, Uršula. "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

Pavlinović, Uršula. "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

Pavlinović, U. (2019). 'Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

Pavlinović U. Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

U. Pavlinović, "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483

Please login to the repository to save this object to your list.