Pavlinović, U. (2019). Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483
Pavlinović, Uršula. "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483
Pavlinović, Uršula. "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483
Pavlinović, U. (2019). 'Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483
Pavlinović U. Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483
U. Pavlinović, "Oblici komunikacijskih i persuazivnih tehnika u marketinškoj industriji", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:870483