Feljan, M. (2018). Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, Mateja. "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, Mateja. "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, M. (2018). 'Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan M. Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
M. Feljan, "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009