Feljan, M. (2018). Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, Mateja. "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, Mateja. "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan, M. (2018). 'Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
Feljan M. Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009
M. Feljan, "Različiti pristupi marketinškoj komunikaciji - od klasičnog outbound do digitalnog inbound marketinga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:296009