Kačan, L. (2019). Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d. (Undergraduate thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664
Kačan, Lucija. "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664
Kačan, Lucija. "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.." Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664
Kačan, L. (2019). 'Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.', Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 17 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664
Kačan L. Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d. [Undergraduate thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2019 [cited 2025 February 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664
L. Kačan, "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.", Undergraduate thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664