prikaz prve stranice dokumenta Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji
Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.

Kačan, Lucija
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Kačan, L. (2019). Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d. (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

Kačan, Lucija. "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

Kačan, Lucija. "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

Kačan, L. (2019). 'Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

Kačan L. Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d. [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

L. Kačan, "Važnost strateške komunikacije u tekstilnoj industriji : Prijedlog komunikacijske strategije za tvrtku Borovo d. d.", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:674664

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.