prikaz prve stranice dokumenta Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki

Savić, Petra
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 21 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Please login to the repository to save this object to your list.