prikaz prve stranice dokumenta Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki

Savić, Petra (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations

Cite this document

Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 13 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2020 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Islandora Bookmark - Please login to use this feature