prikaz prve stranice dokumenta Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki

Savić, Petra
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.