prikaz prve stranice dokumenta Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki

Savić, Petra (2017)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 12.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 12.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.