Savić, P. (2017). Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293
Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293
Savić, Petra. "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293
Savić, P. (2017). 'Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293
Savić P. Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293
P. Savić, "Primjena teorije korporativnog komuniciranja na primjeru najuspješnijih hrvatskih tvrtki", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:707293