Bukna, I. (2018). Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096
Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096
Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096
Bukna, I. (2018). 'Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096
Bukna I. Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096
I. Bukna, "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096