master's thesis
Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš

Ivana Bukna (2018)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Bukna, I. (2018). Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, I. (2018). 'Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna I. Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2018 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

I. Bukna, "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096