prikaz prve stranice dokumenta Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš

Bukna, Ivana
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Bukna, I. (2018). Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, I. (2018). 'Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna I. Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2018 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

I. Bukna, "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.