specijalistički diplomski stručni
Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš

Ivana Bukna (2018)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad...

Bukna, I. (2018). Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, Ivana. "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna, I. (2018). 'Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

Bukna I. Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2018 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096

I. Bukna, "Digitalni politički marketing na primjeru predizborne kampanje Anke Mrak-Taritaš", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:667096