master's thesis
Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija

Gabriela Dulibić (2016)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Dulibić, G. (2016). Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić, G. (2016). 'Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 22 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

Dulibić G. Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2016 [cited 2019 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756

G. Dulibić, "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756