Dulibić, G. (2016). Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756
Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756
Dulibić, Gabriela. "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756
Dulibić, G. (2016). 'Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 11.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756
Dulibić G. Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 11.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756
G. Dulibić, "Važnost etičnosti vizualnog identiteta u društveno odgovornom poslovanju kompanija", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:206756