Ljubičić, M. (2016). Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
Ljubičić, Mirjana. "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
Ljubičić, Mirjana. "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija." Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
Ljubičić, M. (2016). 'Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija', Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 14.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
Ljubičić M. Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija [Završni rad]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 14.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767
M. Ljubičić, "Marketing i odnosi s javnošću u kulturi - Zagrebačka filharmonija", Završni rad, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:198767