Ursić, S. (2017). Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, Sara. "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić, S. (2017). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 14.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
Ursić S. Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2017 [pristupljeno 14.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431
S. Ursić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije u kozmetičkoj industriji na primjeru Bobbi Brown", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:653431