Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara

Neven Ratko (2016)
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću
Citirajte ovaj rad

Ratko, N. (2016). Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765

Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765

Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765

Ratko, N. (2016). 'Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765

Ratko N. Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765

N. Ratko, "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765