Ratko, N. (2016). Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, Neven. "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko, N. (2016). 'Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 15.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
Ratko N. Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 15.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765
N. Ratko, "Uloga političkog marketinga u kreiranju imidža političara", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:636765